چه زمان هایی در رسانه های اجتماعی پست بگذاریم؟

رسانه های اجتماعی

با سرعتی که اینترنت تغییر می کند، مردم می توانند در تمام طول روز در مورد اینکه چند بار در رسانه های اجتماعی پست کنند بحث کنند. از کدام شبکه ها باید استفاده کرد؟ چند بار باید پست بزارید؟ و آیا زمانی که پست می گذارید واقعا اهمیت دارد؟
برای دریافت پاسخ به سؤالات کلیدی درباره تعداد دفعات ارسال در رسانه های اجتماعی برای کسب و کار، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

آنچه در این مقاله می آموزید :

آیا باید بیشتر یا کمتر در رسانه های اجتماعی منتشر کنیم؟

تعداد دفعاتی که در رسانه‌های اجتماعی پست می‌گذارید به عوامل مختلفی بستگی دارد، یعنی نحوه عملکرد پلتفرم و اکوسیستم در هر پلتفرمی که انتخاب می‌کنید.
با پلتفرم های رسانه های اجتماعی مبتنی بر زمان، مانند توییتر، دفعات بیشتر، بهتر است. هرچه بیشتر پست کنید، دید بیشتری خواهید داشت. با این حال، برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر الگوریتم، محتوای باکیفیت، تعداد دفعات را شکست می‌دهد، زیرا تعداد زیاد پست‌ها می‌توانند عملکرد را به خطر بیندازند.
این قانون سرانگشتی با نحوه تطبیق کسب‌وکارها برنامه‌های انتشار رسانه‌های اجتماعی برای برآورده کردن خواسته‌های مخاطبان مطابقت دارد.
بر اساس گزارشات، بازاریابان تعداد ارسال خود را بر اساس پلتفرم تغییر می دهند.
در این پست، ما عمیقاً به پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی می پردازیم. سپس تعداد دفعات بهینه برای پست در هفته را به اشتراک می گذاریم.

چه تعداد پست بگذاریم؟

توییتر

بهترین زمان برای ارسال پست در توییتر چه زمانی است؟

زمان به طور کلی مهم نیست. درست است، دوباره آن را بخوانید.
تعداد کلیک‌ها در پایان و همان ابتدای روز مقداری افزایش می‌یابد. با این حال، ما همچنین شاهد حجم کمتری از توییت‌ها در این مدت هستیم، بنابراین این یک روند آماری نیست.
تمرکز شما در توییتر باید بر روی محتوا باشد، نه در زمان روز. هر زمان که برای شما مناسب بود در توییتر پست کنید.

بهترین روز برای ارسال پست در توییتر کدام است؟

برای اکثر توییت‌ها، هیچ تفاوتی در روز هفته که پست می‌کنید، وجود ندارد. برای توییت‌های ویروسی بیشتر، پست کردن در روزهای یکشنبه، دوشنبه یا سه‌شنبه می‌تواند مزایایی داشته باشد، اما درست مانند زمان روز، خیلی مهم نیست.

تعداد بهینه انتشار در توییتر چقدر است؟

توییتر همچنان یکی از رسانه های اجتماعی زمانی است. بنابراین، هرچه بازاریابان بیشتر پست کنند، بازدید و تعداد کل کلیک‌های پست‌های آنها بیشتر می‌شود.
در توییتر، انتشار بیشتر بهتر است.
برای بازاریابان با حداقل 100 دنبال کننده در توییتر، هر پیام باید میانگین 2.5-3 کلیک را برای بازاریابان به همراه داشته باشد.

لینکدین

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین چه زمانی است؟

در حالی که میانگین تعداد کلیک ها تفاوت چندانی ندارد، آمار و ارقام پست ها، کاهشی را برای محتوای منتشر شده بعد از ظهر بعد از ساعت 5 بعد از ظهر نشان می دهد.
شما باید در ساعات کاری برای پست‌های لینکدین برنامه‌ریزی کنید (به هر حال، این یک سایت شبکه تجاری است)، اما تمرکز باید روی محتوا باشد، نه زمان روز.

بهترین روز برای ارسال پست در لینکدین کدام است؟

پست های منتشر شده در روزهای دوشنبه، شنبه و یکشنبه به خوبی پست های منتشر شده در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه کار نمی کنند. سه شنبه ها و چهارشنبه ها زمان های خوبی برای انتشار در لینکدین هستند. آنها به طور کلی میانگین کلیک بالاتر دارند.

تعداد بهینه انتشار در لینکدین چقدر است؟

هنگامی که بیش از پنج بار در هفته منتشر می کنید (برای اکثر شرکت ها، این به معنای یک بار در روز کاری است)، بازده سرمایه گذاری به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

آنچه احتمالاً اتفاق می‌افتد این است که لینکدین نمی‌خواهد فیدهای کاربران توسط پست‌های همان شرکت غرق شود، بنابراین پست دوم در یک روز که یک بازاریاب منتشر می‌کند می‌تواند نتایج مضری بر عملکرد پست اول داشته باشد.
برای صفحاتی که حداقل 100 فالوور دارند، دو پست اول در لینکدین در هفته معمولاً هر کدام دو کلیک می‌آورند. با این حال، دهمین پست در یک هفته برای آن کانال ها فقط حدود 0.5 کلیک اضافه می کند.
اثربخشی حاشیه ای ایجاد محتوا برای لینکدین به دو پست در هفته می رسد.
بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم بین دو تا پنج پست در هفته در لینکدین به اشتراک بگذارید تا حداکثر بازخورد را از زمان صرف شده برای ایجاد محتوا را از این رسانه اجتماعی دریافت کنید.

فیسبوک

بهترین زمان برای ارسال پست در فیس بوک چه زمانی است؟

اکثر پست‌ها در فیس‌بوک خیلی خوب عمل نمی‌کنند. اما در سطح بالا ، تنوع زیادی در ابتدا و انتهای روز وجود دارد.
به خاطر داشته باشید که از آنجایی که پست‌های کمتری در ابتدا و انتهای روز وجود دارد، اینها روندهای آماری نیستند که بازاریابان بتوانند روی آنها حساب کنند. در عوض، پیشنهاد می‌کنیم روی محتوا تمرکز کنید، نه زمان روز هنگام انتشار.

بهترین روز برای ارسال پست در فیس بوک کدام است؟

هیچ میانگینی در فیس بوک وجود ندارد – و نه، این اشتباه تایپی نیست. تعداد کلیک‌های متوسط برای همه حساب‌ها در واقع 0 است. این به این دلیل است که فقط محتوای واقعاً خوب در فیس بوک به شدت ظاهر می‌شود.
نتیجه در اینجا این است که هیچ روز ایده آلی برای پست کردن در فیس بوک وجود ندارد. داده ها نشان می دهد که پست کردن در یکشنبه ها کمی بهتر است.
همچنین در روزهای جمعه و شنبه یک کاهش طبیعی در پس تعداد و تعامل وجود دارد.

تعداد بهینه انتشار در فیس بوک چقدر است؟

مشابه لینکدین، اگر بیش از پنج بار در هفته منتشر می کنید (برای اکثر شرکت ها، این یک بار در روز کاری است)، بازده سرمایه گذاری به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
برای صفحاتی که حداقل 100 فالوور دارند، دو پست اول در فیس بوک میانگین یک کلیک روی آنها را به دست می آورند. پس از پست دهم، هر پست اضافی فقط با نیم کلیک خالص می شود و سپس به سقوط ادامه می دهد.
بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم بین دو تا پنج بار در هفته در فیس‌بوک منتشر کنید. فیس‌بوک محتوای «تازه» را در اولویت قرار می‌دهد و نمی‌خواهد کاربران را تنها با یک شرکت در فید خود غرق کند. وقتی شرکت‌ها بیش از یک بار در روز منتشر می‌کنند، پست اول آن‌ها می‌تواند توسط پست دوم خوار شود.
انتشار بیش از یک بار در روز فقط باعث کاهش بازگشت سرمایه به شما نمی شود – فیس بوک حتی می تواند صفحه شما را با الگوریتم تنبیه کند اگر درگیری زیادی با پست های خود نداشته باشید.
گفته می‌شود، اگر پست‌های شما به طور مداوم لایک‌ها یا نظرات زیادی دریافت می‌کنند – حداقل بیش از پنج مورد در هر یک – پس منطقی است که بیشتر پست کنید. کلید این رسانه اجتماعی، تعامل است.
بنابراین تا زمانی که مخاطبان شما آنچه را که می نویسید دوست داشته باشند، فیس بوک به شما پاداش می دهد و آن را در News Feed نشان می دهد.

اینستاگرام

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه زمانی است؟

هنگامی که در روز تعطیل است، ممکن است متوجه شوید که گوشی خود را برای پیمایش در اینستاگرام به دست می آورید. تو تنها نیستی. برخی از بهترین زمان‌ها برای ارسال پست در این پلتفرم، در طول رفت و آمد، ناهار، و پس از پایان روز کاری است. CoSchedule روی 30000 حساب رسانه‌های اجتماعی تحقیق کرد تا بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام را پیدا کند. آنها دریافتند که بهترین زمان برای انتشار درست در شروع روز کاری (9 صبح)، زمان ناهار و بعد از کار (حدود ساعت 7 بعد از ظهر) است. از ارسال پست در نیمه شب بین ساعت 1 صبح تا 4 بامداد خودداری کنید، زیرا داده ها نشان می دهد که این زمان ها می توانند کمتر موثر باشند.

بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام کدام است؟

همانند سایر رسانه های اجتماعی، به نظر می رسد که اینستاگرام با گذشت هفته از اوج استفاده می کند. پست‌هایی که در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه منتشر می‌شوند نسبت به پست‌هایی که از شنبه تا دوشنبه منتشر می‌شوند بهتر عمل می‌کنند. اگر کسب‌وکار شما متکی به ترافیک آخر هفته است، بهتر است به پست‌های شنبه و یکشنبه ادامه دهید. رستوران ها، بوتیک ها و سایر مغازه ها ممکن است در این دسته قرار گیرند. اگر کسب و کار شما تخفیف های ویژه آخر هفته را ارائه می دهد، این پست ها می توانند سودمند باشند.

تعداد بهینه انتشار در اینستاگرام چقدر است؟

در اینستاگرام، کمتر، بیشتر است. تعداد زیادی پست از یکی با یکدیگر رقابت خواهند کرد و ترافیک کمتری به دست خواهند آورد.
«آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در طول آخر هفته سازندگان اینستاگرام 2021 بینش بیشتری ارائه کرد. او پیشنهاد می‌کند چند پست در فید در هفته و چند استوری در روز به اشتراک بگذارید.
Hootsuite پیشنهاد می کند سه تا هفت بار در هفته در اینستاگرام پست بگذارید. و به یاد داشته باشید: بیش از یک بار در روز پست نکنید.

جمع بندی مقاله

وقتی صحبت از ارسال پست در فیس بوک و لینکدین می شود، به یاد داشته باشید که ممکن است فقط بین دو تا پنج پست در هفته داشته باشید که توسط فیدهای شبکه توزیع می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، روی کیفیت هر پست تمرکز کنید. هدف شما باید این باشد که لایک‌ها، نظرات و اشتراک‌گذاری‌های بیشتری به دست آورید تا الگوریتم‌های فید خبری برای شما کار کنند. در اینستاگرام، به یاد داشته باشید که کیفیت مهم‌تر از کمیت است. شما باید پست‌های خود را محدود کنید و در عین حال بر کیفیت و ارتباط تصاویری که به اشتراک می‌گذارید تمرکز کنید. و زمانی که صحبت از توییتر می‌شود، آزادانه پست کنید – جدول زمانی آنقدر مرتب به‌روزرسانی می‌شود که برای دسترسی به افراد بیشتر از مزیت پست‌های بیشتر برای دسترسی به افراد بیشتری برخوردار هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.