داستان من

اینجانب پویا شمس احمر دارنده مدرک کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه گیلان و کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی و فروش از دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا می باشم. در اواسط دوران تحصیلی کارشناسی متوجه شدم که هر فردی در هر زمینه ای که تخصص داشته باشد ، هدف نهایی او رسیدن به درآمد بالا از طریق رشته و تخصص خودش است. با نگاهی به دروس دانشگاهی خودم و همچنین سایر رشته های مشابه متوجه شدم که تقریبا هیچ واحد درسی خاصی (بجز درس اقتصاد مهندسی) در دانشگاه ها و مدارس به دانشجویان آموزش داده نمی شود که چطور در رشته وتخصص خودشان کسب و کار راه اندازی کنند و فرآیند بازاریابی، خلق ارزش، فروش ، برندسازی و … به هیچ عنوان جزو سرفصل های پاس شده دانشگاه ها نیست.

به همین دلیل در اواخر سال 97 در یک دوره رسمی دیجیتال مارکتینگ شرکت کردم و صفر تا صد مباحث بازاریابی اینترنتی را آموختم ولی این تازه اول راه بود و پس از آن بیش از 100 کتاب تخصصی در زمینه های مختلف از جمله بازاریابی، فروش ، برندسازی، تبلیغات، اینستاگرام مارکتینگ و … از نویسنده های برجسته ایران و جهان خریداری کردم و هر روز اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کردم.

از سال 98 شروع به تدریس و مشاوره در زمینه دیجیتال مارکتینگ کردم و چندین کارگاه آموزشی برگزار کردم و به ده ها شرکت و کسب و کار شخصی در این زمینه مشاوره تخصصی ارائه کردم. در سال 99 پس از فارغ التحصیلی برای مقطع ارشد در دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا و مدرسه کسب و کار EAE (کشور اسپانیا) ، در رشته مدیریت بازاریابی و فروش پذیرش گرفتم تا بصورت کاملا آکادمیک دانش مربوط به کسب و کار را فرا بگیرم.

در طول دوران حضورم در کشور اسپانیا، با شرکت های مختلف اروپایی در بخش های مختلف مارکتینگ، فروش و برندسازی فعالیت و همکاری داشتم و در اواخر سال 1400 پس از فارغ التحصیلی برای ادامه مسیر کاری خودم به ایران بازگشتم و در تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال 1401 با تیمی پرشور و با استعداد ، شرکت مشاوره کسب و کار پویا تجارت فرهان را به صورت رسمی به ثبت رساندیم تا با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت بتوانیم بستر مناسبی برای کمک به پیشرفت مدیران و صاحبان کسب و کار ایجاد نماییم. تمام رسالت مجموعه ما توسعه دانش تئوری و عملی در راستای ایجاد و گسترش اصولی کسب و کار هاست تا به نتایج مالی فوق العاده دست یابند.

رسالت مجموعه پویا شمس

هدف ما مشاوره و آموزش بصورت کاملا تخصصی و متناسب با متد های درست جهانی به تمام افرادی هست که قصد دارند در زمینه کاری خودشان کسب و کار اصولی پایه ریزی کنند و در کنار جذب مشتریان وفادار ، با خلق و ارائه ارزش ، به درآمد و سود های میلیاردی برسند.

ما به دو روش در این مسیر برای کمک به شما گام برمیداریم :

1- محصولات آموزشی:

با ثبت نام در دوره های آموزشی طی یک سال به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی صفر تا صد مباحث کسب و کار را به شما آموزش میدهیم و در هر دوره در کنار شما هستیم تا سوالات و ابهامات شما را رفع نماییم.

2- خدمات تخصصی:

مجموعه ما با ارائه انواع خدمات تخصصی در راستای پیشبرد کسب و کار آماده خدمت رسانی به مدیران و صاحبان کسب و کار های کوچک و بزرگ می باشد.

درباره ما

رزومه مهندس پویا شمس

– کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازاریابی و فروش در دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا و مدرسه کسب و کار EAE

– دارنده مدرک تخصصی استراتژی های بازاریابی

(Marketing Strategy Specialization) از IE Business School

– دارنده مدرک تحقیقات بازار و رفتار مشتری

(Market Research & Consumer Behavior) از IE Business School

– دارنده مدرک موقعیت یابی ( Positioning ) از IE Business School

– دارنده مدرک ترکیب عناصر بازاریابی ( Marketing Mix ) از IE Business School

– دارنده مدرک طرح بازاریابی ( Marketing Plan ) از IE Business School

– دارنده مدرک دیجیتال مارکتینگ از آکادمی ANCCP ایتالیا

– برگزار کننده ده ها کارگاه دیجیتال مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام

– مشاوره به صد ها کسب و کار و شرکت ایرانی و خارجی

مدرسه کسب و کار EAE
مدرک ارشد - اسپانیایی
مدرک ارشد - انگلیسی
گواهی ها
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.