پشتیبانی سایت های فروشگاهی + قیمت

مقدمه

نیاز به پشتیبانی سایت به دلیل آنلاین بودن بسیاری از مشاغل بیش از قبل احساس می شود.

  • پشتیبانی سایت یک نیاز ضروری برای فروشگاه‌های آنلاین است. وظایف اصلی پشتیبان سایت شامل آپلود محصولات جدید، بروزرسانی و نگهداری سایت، رفع اشکالات فنی و امنیتی، پشتیبانی از مشتریان و انجام تغییرات و بهبودهای لازم بر روی سایت می‌باشد که در این مقاله به این موضوع بیشتر میپردازیم. 

آنچه در این مقاله می آموزید :

تعریف پشتیبانی سایت

واژه پشتیبانی سایت به یک مجموعه از خدمات اشاره دارد که هدف آن حمایت از سایت‌ها و کسب و کارهای آنلاین است. این خدمات شامل امور متنوعی از جمله آپلود محصولات تا حفظ امنیت سایت می‌شود.

اهمیت پشتیبانی سایت برای فروشگاه های آنلاین

فروشگاه‌های آنلاین به دلیل طبیعت دیجیتال کسب و کارها نیاز دارند تا سایت‌های خود را به دقت مدیریت کنند. این نقش به شدت مهم، به دلیل ارتباط مستقیم با مشتریان و امکان افزایش فروش، اجتناب‌ناپذیر است.

نقش یک پشتیبان سایت

الف. آپلود و مدیریت محصولات

یکی از وظایف اصلی پشتیبان سایت، آپلود و مدیریت محصولات است. این عملیات به دقت نیاز دارد تا مشتریان به راحتی به محصولات دلخواه خود دسترسی داشته باشند.

ب. تضمین امنیت وب سایت

امنیت سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. پشتیبان سایت مسئولیت حفظ امنیت سایت و جلوگیری از حملات سایبری را برعهده دارد.

ج. به روز رسانی منظم

سایت‌ها نیاز به به‌روزرسانی منظم دارند. پشتیبان سایت با انجام این عملیات، از عملکرد بهتر و رضایت مشتریان تضمین می‌کند.

نمونه کار طراحی سایت شرکت پویا تجارت فرهان- web design
نمونه طراحی وبسایت فروشگاهی توسط متخصصین مجموعه پویا تجارت

چالش های پیش روی فروشگاه های آنلاین

الف. اشکالات فنی

مشکلات فنی ممکن است هر لحظه پیش بیایند و برای یک فروشگاه آنلاین از اهمیت خاصی برخوردارند. پشتیبان سایت باید به سرعت این چالشات را حل کرده و سایت را به حالت عادی بازگرداند.

ب. تهدیدات امنیت سایبری

تهدیدات سایبری در دنیای آنلاین هر روزه افزایش می‌یابند. پشتیبان سایت با برنامه‌ریزی امنیتی مناسب، از حفاظت اطلاعات مشتریان اطمینان می‌دهد.

ج. اهمیت پشتیبانی حرفه ای

نیاز به حمایت حرفه‌ای در مواجهه با چالشات فنی و امنیتی آنلاین اجتناب‌ناپذیر است.

فروشگاه‌های آنلاین در شهرستان بندرانزلی نیاز به پشتیبانی سایت دارند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن خدمات خود را ارائه دهند و تجربه خرید مشتریان را بهبود بخشند.

  • شرکت پویا تجارت فرهان با تیمی مجرب و با تجربه، خدمات پشتیبانی سایت را به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این شرکت قادر است تمامی نیازهای فنی و تکنیکال فروشگاه آنلاین شما را برطرف کند و به بهبود عملکرد و امنیت سایت شما کمک کند.

از طراحی و توسعه سایت تا پشتیبانی سایت، بهبود سئو و بهینه‌سازی سرعت، شرکت پویا تجارت فرهان همه این خدمات را با توجه به نیازهای شما ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات پشتیبانی سایت حرفه‌ای این شرکت، مطمئن باشید که فروشگاه آنلاین شما به بهترین شکل عملکرد خواهد کرد و تجربه خرید آسان و لذت‌بخشی برای مشتریان خود فراهم خواهید کرد.

  • شرکت مشاوره کسب و کار پویا تجارت فرهان علاوه بر طراحی وبسایت، در زمینه مدیریت و پشتیبانی سایت شما عزیزان نیز آماده ارائه خدمات متنوع در 3 پلن ماهیانه با ویژگی های مشخص می باشد که با کلیک روی گزینه پلن های پشتیبانی سایت می توانید هر کدام از مشخصات کدام از پلن های مورد نظر را انتخاب و تهیه نمایید.

خدمات ارائه شده در زمینه پشتیبانی سایت توسط شرکت پویا تجارت فرهان

  • رفع ارور های رایج سایت
  • آپدیت هسته وردپرس
  • آپدیت افزونه ها
  • بکاپ هفتگی
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • امنیت وبسایت
  • افزودن محصولات جدید
  • درج محتوای ارسالی کارفرما
  • نصب و تنظیم افزونه های دلخواه
  • طراحی لندینگ پیج و برگه جدید

برای مشاهده تعرفه پلن های مختلف پشتیبانی سایت توسط مجموعه پویا تجارت اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره رایگان

برنامه بازاریابی

دوره رایگان برنامه بازاریابی همانند یک نقشه راه برای تمامی صاحبان کسب و کار می باشد که میخواهند با تحلیل شرایط فعلی کسب و کار خود و آماده سازی اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خویش یک برنامه جامع و منسجم داشته باشند تا مسیر رسیدن به اهداف شرکت را هموارتر نمایند.

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.