5 روش مقابله با احساس تنهایی ناشی از کار از راه دور

کار از راه دور

از زمان شروع همه‌گیری کرونا، کار از خانه برای بسیاری از کارمندان و شرکت‌ها عادی شده است. در حالی که کار در خارج از دفتر مزایای خود را دارد – برای مثال، دیگر از رفت و آمدهای طولانی و پر از ترافیک خبری نیست – هنوز یک نقطه ضعف بسیاری از کارمندان وجود دارد: تنهایی کار از راه دور.
قبل از همه‌گیری، دوست‌یابی در محل کار، شوخی کردن در اتاق استراحت یا شرکت در فعالیت‌های سرگرم‌کننده و حضوری تیم‌سازی، طبیعی بود. با این حال، وقتی شما از خانه کار می کنید و همکارانتان در سراسر کشور پراکنده هستند، این کارها ممکن نیست. بنابراین، کار از خانه می تواند احساس انزوا کند.
خوشبختانه، استراتژی هایی وجود دارد که می توانید برای محافظت از سلامت روان خود و احساس تنهایی کمتر در هنگام کار از خانه یا کار از راه دور به کار ببرید.

آنچه در این مقاله می آموزید :

5 نکته برای جلوگیری از تنهایی هنگام کار در خانه

1. برنامه ریزی تماس های “آشنایی با شما”.

جن برگرن، رئیس بخش عملیات در Remotish، می‌گوید تماس‌های «با شما آشنا شوم» بخش مهمی از فرآیند ورود تیم او است.» یکی از کارهای مورد علاقه تیم در حضور ما این است که عضو جدید تیم یک تماس کوتاه را هر بار برنامه‌ریزی کند. یکی دیگر از افراد تیم، به صورت انفرادی، در دو هفته اول برای یک تماس معمولی “آشنایی با شما”. ما همچنین مطمئن می‌شویم که اعضای تیم جدید حداقل یک تماس/ارتباط انسانی در روز در طول چند هفته اول خود داشته باشند، که می‌دانیم زمانی که این اولین کار از راه دور آنها باشد، بسیار مهم است.
نکته : از برنامه‌ریزی چت ناهار منظم با همکارانی که احساس می‌کنید علایق مشابه شما دارند، نترسید. برای مثال، اگر با یکی از همکارانتان در حال تماس با GTKY هستید و آنها از Game of Thrones (نمایش مورد علاقه شما!) نام می برند، بپرسید که آیا مایلند یک ناهار هفتگی Zoom برای صحبت در مورد اسپین آف این سریال برنامه ریزی کنند. این به شما چیزی سرگرم کننده می دهد که هر هفته منتظر آن باشید و در حین کار کمتر احساس تنهایی می کنید.

2. پیوستن به گروه های وابسته.

جن اسپنسر، مدیر عامل SmartBug Media، پیشنهاد می‌کند با راه‌اندازی یا پیوستن به گروه‌های وابسته به کانال‌های پیام‌رسان شرکت، با هم تیمی‌های خود ارتباط برقرار کنید.
نکته : خود را به چالش بکشید تا از منطقه راحتی خود خارج شوید و به گروه هایی در مورد موضوعات ناآشنا که مورد علاقه شما هستند بپیوندید. با انجام این کار، در سراسر شرکت ارتباط برقرار خواهید کرد و چیز جدیدی یاد خواهید گرفت یا سرگرمی جدیدی ایجاد خواهید کرد.

3. بیرون از خانه یا با دیگران کار کنید.

دن مویل، مشاور HubSpot می‌گوید که کار کردن از خارج از دفتر تنها به معنای کار کردن در خانه نیست و به معنای کار کردن به تنهایی نیز نیست. یک کافه، در یک پارک – جایی با انسان‌ها.” و در نهایت، برنامه‌ریزی زمانی برای کار با یکدیگر در یک جلسه ویدیویی بسیار شبیه به کار در یک اتاق کنفرانس، حتی اگر در همان پروژه نباشید، می‌تواند برای احساس ارتباط بیشتر مفید باشد.
نکته : اگر می خواهید بیرون از خانه کار کنید اما همچنان از حواس پرتی خودداری کنید، سعی کنید به کتابخانه محلی خود بروید. شما بیرون از خانه و اطراف افراد دیگر خواهید بود، اما همچنین در مکانی خواهید بود که آرامش و سکوت را در اولویت قرار می دهد.

4. با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده در روز ارتباط برقرار کنید.

لورن اشتاینر، رئیس گرنت پلاس، می‌گوید که به این نکته توجه دارد که حداقل با یک نفر در روز تماس بگیرد – با هر ظرفیتی که در آن لحظه می‌تواند داشته باشد. اشتاینر گفت. “اما من هر روز حداقل با یک نفر در زندگی شخصی خود ارتباط برقرار می کنم.
نکته : همچنین می‌توانید یک فضای مجازی با دوستان نزدیک خارج از محل کارتان را برنامه‌ریزی کنید – فقط مطمئن شوید که در مورد چیزی که برای شرکتتان محرمانه است بحث نکنید یا نشان ندهید.

5. زمانی را به خدمات اجتماعی اختصاص دهید.

دن تایر، مدیر اجرایی HubSpot می‌گوید کمک به دیگران که نیاز دارند، راهی عالی برای جلوگیری از تنهایی است و در عین حال به جامعه خود نیز کمک می‌کند.”
نکته : از شرکت خود بپرسید که آیا کسی مایل است در رویدادهای خیریه آنلاین شرکت کند یا از آنها حمایت مالی کند. شما برای جامعه خود کار خوبی خواهید کرد و به دلیل یک هدف خوب با همکاران خود پیوند خواهید داشت.

جمع بندی مقاله

کار کردن از خانه، به خصوص اگر اولین کار از راه دور شما باشد، می‌تواند کار زیادی را با آن تطبیق دهد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که برای کار از خانه لزومی ندارد که به تنهایی یا در خانه خود کار کنید. در دنیای دیجیتال، راه های زیادی برای تقویت ارتباط با تیم خود به صورت مجازی و بهره وری در حین دریافت هوای تازه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.