بازاریابی مقاله ای چیست؟

بازاریابی مقاله ای

مقدمه

بسیاری از مردم در مورد اینکه چگونه مقالاتی که در اینترنت می خوانند ، به عنوان مثال در مورد رایانه ها ، و یا چگونه نقد و بررسی خودرویی که قصد خرید آن را دارند چگونه به آنها می رسد. خوب ، همه این مقالات با برنامه ریزی استراتژیک بسیار خوب و طراحی شده به فروش می رسند ، بنابراین به همه جمعیت مورد نظر می رسند یا به بیان ساده تر ، مخاطب را درگیر می کنند. کل این روش برنامه ریزی و ارائه مقالات به تماشاچیان به عنوان بازاریابی مقاله شناخته می شود. ابزار بازنویسی با منحصر به فرد و جدید ساختن همه محتوا ، بازاریابی مقاله را موفق تر می کند. با این حال ، ممکن است بسیار ساده به نظر برسد که مقاله ها در دسترس مخاطبان بالقوه قرار گیرد ، اما واقعیت برعکس است. از نظر داخلی ، این روش قبل از اینکه ویروسی شود نیاز به کار سخت ، سازماندهی و تحقیقات زیادی دارد. بازاریابی مقاله روش تولید مقالات برای عموم مردم است. بیایید عمیق تر به بازاریابی مقاله بپردازیم و درک کنیم که چگونه می توان با استراتژی های بازاریابی مقاله ای منظم به اهداف خاصی مانند رتبه بندی بالا دست یافت:

بازار هدف را بشناسید

 یک بازار هدف می تواند برای تعیین نوع مقالاتی که شخص باید بنویسد بسیار مفید باشد ، زیرا همه مقالاتی که نویسنده محتوا منتشر می کند باید به کاربران اینترنتی که به آن محصول ، خدمات یا موضوع خاص علاقه مند هستند الهام بخش باشد. به عنوان مثال ، اگر هر وب سایتی درباره یک وبلاگ ارز رمزنگاری شده است ، پس همه مقالات باید به این موضوع مرتبط باشند. به این ترتیب ، بازدیدکنندگان و لینک های بیشتری به دست می آورند که در نهایت رتبه وب سایت را افزایش می دهد.

عنوان مقاله مناسب انتخاب کنید

عناوینی که یک تولید کننده محتوا استفاده می کند در مورد جذابیت بینندگان و پرورش بهینه سازی موتور جستجو بسیار ضروری است. بنابراین ، نویسندگان هنگام انتخاب آنها باید احتیاط کنند. جنبه های متعددی در ساختن عناوین قوی و بهینه سازی شده برای SEO مانند عنوان ها باید کوتاه باشد و داده های موجود در مقاله را به طور دقیق منعکس کند. برای بهینه سازی SEO باید برخی کلمات کلیدی وجود داشته باشد که کاربران وب احتمالاً آنها را جستجو کنند. نویسنده می تواند با جستجو در وبلاگ های به هم پیوسته ، با استفاده از سوالات متداول مشتری ، و جستجوی کلمات کلیدی ، مقالات و/یا وبلاگ های شما در وب ، ایده های عنوان را بیابد.

رونویسی مقالات با کیفیت

ایجاد مقالات با کیفیت بسیار مهم است زیرا مقالات با کیفیت پایین کمتر مورد توجه و رتبه بندی خوب قرار می گیرند. هنگام نوشتن مقاله ، طوری محتوا ایجاد کنید که گویی با یک دوست چت می کنید. هرچه محتوای جالب تر باشد ، بازدیدکنندگان بیشتر و رتبه های بالایی برای آن به ارمغان می آورد. از یک ابزار ترجمه برای ایجاد هرگونه نوشتاری بدون خطا استفاده کنید. پیوندهایی را از مقالات بازاریابی درج کنید و به افراد اجازه دهید پیوند دهند و همچنین رتبه را در موتورهای جستجوی مختلف افزایش دهند.

به کمیت توجه کنید

نوشتن یک مقاله طولانی برای کسب رتبه های بالاتر مهم نیست. کیفیت مهمتر از کمیت است. مقالات باید 250 تا 500 کلمه داشته باشند ، زیرا شواهد نشان می دهد که اکثر کاربران وب نسبت به مقاله های کوتاه تر احتمالاً مقالات طولانی را نمی خوانند. مقالات باید با یک جمله کوتاه به پایان برسند. باید یک بیوگرافی نویسنده حاوی پیوند به سایت وجود داشته باشد. ایجاد بک لینک مقاله برای بهبود سئو سایت بسیار مهم است.

مقالات را در بسترهای اجتماعی به اشتراک بگذارید

هر نویسنده مقاله باید دکمه های پست رسانه های اجتماعی را در همه صفحات وب خود قرار دهد تا هر خواننده بالقوه بتواند مقالات را به اشتراک بگذارد. این عمل نقش مهمی در افزایش رتبه در بین موتورهای جستجوی مختلف ایفا خواهد کرد. همیشه یک نقل قول اضافه کنید و مراجع بدهید تا یک نوشته را معتبر و عاری از نقض حق نسخه برداری کنید. برای منحصر به فرد بودن و عاری از خطا از یک ابزار تغییر شکل استفاده کنید. علاوه بر این ، یک ابزار ترجمه به نویسندگان کمک می کند تا منبع اطلاعات و داده های مربوطه را پیدا کنند.

ارسال مقاله به کتابچه راهنمای مقاله

نویسندگان باید فهرستهای مقاله آنلاین را جستجو کنند تا وب سایتهای مختلفی را که مقالات را پذیرفته و منتشر می کنند ، کشف کنند. همچنین افزودن عبارات طاقچه و عمومی در جستجوها برای یافتن تعداد زیادی وب سایت مناسب برای انتشار الزامی است. قبل از واگذاری آثار مکتوب به ناشر مورد نظر ، از یک ابزار ترجمه برای استثنایی استفاده کنید ، زیرا موتورهای جستجو رتبه بالایی برای تکرار محتوا نمی دهند ، بنابراین مهم است که قبل از انتشار هر مقاله را دوباره انجام دهید.

از یک ابزار ترجمه استفاده کنید

اگر نویسنده ای قصد انتشار آنها در چندین سایت را دارد ، از یک ابزار ترجمه برای چرخاندن یا بازنویسی جملات استفاده کنید. با این کار می توانید ترافیک بیشتری را در یک وب سایت خاص به دست آورید. پیوندها را در مقالات و زمینه های موجود با بیوگرافی نویسنده اضافه کنید تا دریچه ای برای خوانندگان ایجاد شود. ابزار ترجمه آنلاین به شما امکان بازنویسی مقاله را می دهد تا مطالب جدید و تازه شود. این جملات را بازنویسی می کند تا چندین مقاله از یک قطعه نوشتاری تولید شود. استفاده از این ابزار Reword آسان است و به سرعت کلمات جدیدی ایجاد می کند. ابزارهای ترجمه آنلاین نیز ترتیب کلمات را برای ایجاد یک کلمه جدید تغییر می دهند.

پست مهمان بنویسید

یکی دیگر از راه های افزایش رتبه این است که وبلاگ هایی را پیدا کنید که باید مربوط به یک مکان خاص باشد و از آنها بپرسید که آیا پست های مهمان را می پذیرند یا خیر. وقتی نویسندگان مقاله وبلاگ هایی را پیدا می کنند که می خواهند آنها را به عنوان نویسنده مهمان معرفی کنند ، باید مقالات با کیفیت بالا را به همراه بیوگرافی و پیوند خود ارسال کنند. به این ترتیب ، همه مشتریان بالقوه به طور مستقیم از وب سایت خود بازدید می کنند و در صورت یافتن اطلاعات معتبر و مرتبط ، بازدیدکنندگان دائمی خواهند بود و مدت زمان طولانی تری در آنجا خواهند ماند. در نتیجه ، رتبه بندی به طور خودکار افزایش می یابد.

جمع بندی مقاله

هدف اصلی بازاریابی مقاله جذب مشتریان جدید برای افزایش رتبه در بین رقبا است. به غیر از این ، بازاریابی مقاله برای افزایش تعداد مشتریان و فروش محصولات یا خدمات که معمولاً توسط یک وب سایت خاص ارائه می شود بسیار مهم است. بنابراین ، داشتن محتوای بی رویه و مفید برای حمایت از مخاطبین هدف و جدید در سایت و کاهش عملکرد اجباری است. این باعث افزایش ترافیک وب به یک صفحه وب می شود و رتبه صفحه در موتورهای جستجوی مختلف به طور خودکار بالا می رود. در نتیجه ، به دلیل افزایش تقاضا ، افراد بیشتری می توانند سایت را در موتورهای جستجوی خود مشاهده کنند. ابزار بازنویسی مبتنی بر Al نیز با راه اندازی مجدد منحصر به فرد هر جمله ، نقش مهمی در افزایش رتبه دارد.

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.