آشنایی با SEM و 5 مزیت اصلی آن

آشنایی با SEM و 5 مزیت اصلی آن

مقدمه

در دنیای مدرن امروز ، اگر شما یک کسب و کار را اداره می کنید و منابع خود را در کمپین بازاریابی دیجیتال خود سرمایه گذاری نمی کنید ، پس فرصت های فروش را هدر می دهید. فناوری عمیقاً در زندگی مصرف کنندگان جای گرفته است. هنگامی که آنها برای حل مشکلات خود نیاز به راه حل دارند ، بلافاصله برای یافتن پاسخ به موتورهای جستجو مراجعه می کنند. به همین دلیل است که شما باید مخاطبان هدف خود را در پلتفرم های مورد علاقه خود ملاقات کنید. یکی از آنها موتورهای جستجو است.

آشنایی با بازاریابی موتور های جستجو (SEM)

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که شامل حداکثر تبلیغات پولی برای ارتقاء تجارت شما می شود. این با بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) مرتبط است ، اما تفاوت اصلی در SEO است و ابزارهای آن بر رشد ترافیک ارگانیک تمرکز می کنند. در همین حال ، با SEM ، می توانید آن را به عنوان اعتبار خرید در نظر بگیرید.

چگونه کار می کند؟

از آنجا که این فرآیند حول محور جستجو می چرخد ، باید کلمات و عباراتی را انتخاب کنید که می خواهید تبلیغات شما برای آنها نمایش داده شود. در مرحله بعد ، باید مبلغی را که می خواهید برای تبلیغات پرداخت کنید ، در موتور جستجو پیشنهاد دهید.

برخلاف تبلیغات سنتی ، با SEM ، فقط باید هزینه هر یک از موارد زیر را پرداخت کنید:

کلیک :

وقتی آگهی پرداخت به ازای کلیک (PPC) را منتشر می کنید ، وقتی مشتری بالقوه کلمه کلیدی یا عبارت مورد نظر شما را تایپ می کند ، نشان داده می شود. با این حال ، تنها زمانی هزینه شما اعلام می شود که روی بنر آنلاین شما کلیک کرده و به وب سایت شما هدایت شوند. بهترین چیز در مورد این تنظیم این است که می توانید به طور بالقوه بدون نیاز به پرداخت هزینه برای قرار گرفتن در معرض دید قرار بگیرید.

تأثیرگذاری :

تبلیغات پرداخت به ازای هر نمایش (PPI) بیشتر شبیه به تبلیغات سنتی عمل می کند. آن را به عنوان هزینه برای زمان پخش تصور کنید. شما برای افرادی که بنر شما را مشاهده می کنند صرف نظر از اینکه روی آن کلیک کنند یا نه ، هزینه می کنید. خوشبختانه می توانید بسته به بودجه خود برای کمپین محدودیتی تعیین کنید. همه تنظیمات مقرون به صرفه هستند زیرا شما کنترل کامل هزینه ای را که برای اجرای یک تبلیغ خاص هزینه می کنید ، دارید. برای اطمینان از اینکه تبلیغات شما به مخاطبان هدف شما هدایت می شوند ، می توانید یک کمپین را به اندازه ای که می خواهید انتخاب کنید.

مزایای SEM برای کسب و کار ها

اکنون که می دانید SEM چیست و چگونه کار می کند ، ممکن است از مزایایی که می تواند برای تجارت شما ارائه دهد ایده ای داشته باشید. در اینجا برخی از آنها آورده شده است:

1. ترافیک سایت خود را افزایش دهید

مزیت اصلی شما از یک کمپین SEM مناسب این است که می تواند تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما را افزایش دهد. دامنه خود را به عنوان شکل دیجیتالی فروشگاه فیزیکی خود در نظر بگیرید. تا آنجا که ممکن است ، شما می خواهید افراد به داخل خانه بیایند تا بتوانید مستقیماً برای آنها بازاریابی کنید. برای دستیابی به این موفقیت باید در SEM سرمایه گذاری کنید. این که آیا تجربه کمی در این زمینه داشته اید یا اصلاً نظری ندارید ، همیشه بهتر است از متخصصان کمک بگیرید. آنها کسانی هستند که دانش فنی و مهارت لازم برای اجرای یکپارچه کمپین های SEM شما را مطابق با ترجیحات شما دارند. محاسبه مقدار مورد نیاز برای پروژه می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. دسترسی آن نیز تا حد زیادی به آنچه می خواهید با کمپین انجام دهید بستگی دارد. بازاریابان دیجیتال حرفه ای می توانند در هر مرحله از راه به شما کمک کنند. همچنین می توانید افرادی را که در صنعت شما متخصص هستند استخدام کنید. به عنوان مثال ، اگر یک کلینیک یا داروخانه دارید ، می توانید به دنبال یک آژانس بازاریابی مراقبت های بهداشتی باشید که در دستیابی به اطلاعات جمعیتی موردنظر شما تخصص دارد.

2. افزایش آگاهی از برند

SEM برای استارتاپ ها و مشاغل جدید ارزشمند است زیرا به شما امکان می دهد شرکت خود را به مشتریان بالقوه معرفی کنید. با بازار اشباع شده امروزی ، برجسته ساختن نام تجاری شما می تواند چالش برانگیز باشد. پرداخت هزینه تبلیغات یک راه عالی برای تسریع روند ارائه محصولات و خدمات به مشتریان است. باید به مردم اطلاع دهید که برای مشکلات روزمره خود راه حل ارائه می دهید. از این گذشته ، اگر آنها نمی دانند شما وجود دارید ، چگونه می توانند از شرکت شما خرید کنند؟

3. ایجاد تبلیغات جستجوی هدفمند

موتورهای جستجو ابزارهای مختلفی را برای سفارشی سازی تبلیغات به شما ارائه می دهند. همانطور که گفته شد ، شما کنترل کاملی بر بودجه خود دارید و می خواهید تبلیغات شما تا چه حد به مصرف کنندگان برسد. همچنین می توانید مکان ، محدوده سنی و عادات مرور را مشخص کنید. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تبلیغات جستجوی خود را بهینه کنید:

از تجزیه و تحلیل و ابزارها استفاده کنید :

از یافتن کلمات کلیدی گرفته تا تعیین جمعیت هدف برای هر کمپین ، باید مطمئن شوید که تصمیمات آگاهانه ای گرفته اید. شما فقط می توانید این کار را با حداکثر کردن ابزارها و انجام تجزیه و تحلیل منظم وضعیت وب سایت خود انجام دهید. می توانید بسیاری از برنامه های آنلاین ، رایگان یا پولی را بیابید و ویژگی های مورد نیاز برای ایجاد یک تبلیغ جذاب را بررسی کنید.

کپی آگهی خود را تنظیم کنید :

پس از برنامه ریزی کمپین SEM خود ، باید محتوای آگهی خود را بنویسید. نسخه اولیه را به عنوان اولین پیش نویس در نظر بگیرید و به اصلاح آن ادامه دهید. شما یا سازمانی که استخدام می کنید حتی می توانید آزمایش A/B را انجام دهید تا مشخص شود کدام نسخه در به دست آوردن کلیک موثرتر است. البته ، اجازه ندهید که هدف کمال مانع انتشار آگهی شما شود. شما باید به ابزارهای خود و اطلاعاتی که از تحقیقات خود به دست آورده اید اعتماد کنید.

ایجاد یک CTA قانع کننده:

یک فراخوان برای اقدام (CTA) به خوانندگان اطلاع می دهد که پس از خواندن آگهی شما از آنها می خواهید چه کاری انجام دهند. برای تشویق مشتریان احتمالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شما می توانید از کلماتی مانند “اینجا را کلیک کنید” یا “از سایت ما دیدن کنید” استفاده کنید.

4. فقط برای هر اقدام پرداخت کنید

همانطور که قبلاً گفته شد ، فقط باید هزینه هر عمل یا تصویری را که تبلیغ شما دریافت می کند بپردازید. این تا حدی دلیل مقرون به صرفه بودن SEM است ، به ویژه اینکه می توانید برای مبلغی که مایل به صرف یک کمپین هستید ، محدودیت تعیین کنید.

5. عملکرد تبلیغات خود را دنبال کنید

همچنین از چندین ابزار که می توانند به شما در نظارت بر پیشرفت تبلیغ خود کمک کنند ، لذت خواهید برد. می توانید تصور کنید که چند نفر قبلاً روی آن کلیک کرده اند یا چه تعداد برداشت را در زمان واقعی ایجاد کرده است. این می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید کپی آگهی خود را بهبود بخشید یا آن را همانطور که هست نگه دارید ، کمک کند.

خلاصه مقاله

تبلیغات آنلاین یک راه عالی برای معرفی برند شما به مشتریان است ، به خصوص اگر شرکت شما هنوز در مراحل اولیه خود است. راه اندازی یک کمپین SEM می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد ، آگاهی از نام تجاری را افزایش دهد ، تبلیغات جستجوی هدفمند ایجاد کند و پیشرفت آنها را ردیابی کند ، در حالی که به شما این امکان را می دهد که هزینه هر کلیک یا نمایش را انتخاب کنید.

 

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.